Till bloggens startsida

Första (och ända?) aprilskämtet som jag gick på!

Jag vet inte om det är ett
aprilskämt eller inte, men jag
hoppas verkligen det!

Imorse när jag kollade/lyssnade
på The Voice på 5:an som jag alltid
gör; så sa dom att Jakob Öqvist ska
sluta i The Voice. Vad är det programmet
utan honom tänkte jag? Ingen kommer
kolla på det längre!

..men just det, det är april '


Då                           -                           Nu
När jag skulle google på Jakob eftersom
att jag ville ha en bild på honom i inlägget
så kom det även upp en bild på Josefin
Crafoord. Så fin hon var när hon hade långt
hår - hon liknar Laila Bagge lite, right?

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha men jag hade inte ett shit att göra, tog en timma sammanlagt :P :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: