Till bloggens startsida

Det ska synas..

..att man varit utomlands!

Tillbaka till skolan. Det blev en lektion för min del.
Nationella engelska uppsats. 

Svart väska, svarta gladiatorskor, I love Barcelona t-shirt,
svart långt linne, svarta leggings, utlandsarmband.


Nu på eftermiddagen ser inte mitt öga ut såhär längre,
det är rött och rinnit . . . och ändå har jag bara gått mellan
skolan och bussen och bussen och hem!
Rent ut sagt JÄVLA POLLEN!

Nu ska jag ta det lugnt en stund, känns som
jag har feber också - mitt upp i allt ' Sen blir det träning.
Vi måste verkligen köra på hårt nu inför SM, vi ska ha en
ny dans på 2 minuter i super-star tempo och det är bara
3 veckor kvar. Varav en vecka är Johanna borta, så vi har 2
veckor på oss.

Vill har mer tid för nära och kära, men det är svårt.
Slutet av terminen = mycket i skolan
Inför sommaren = Mycket danstävlingar
Vår = Mår skit pga pollen sjugofyra sju


Well well, skriver mer sen.. ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: