Till bloggens startsida

"allt" i sin ordning

Jag skulle gått och lagt mig för flera timmar sen, om det vore som jag planerat. Well well, bättre sent än aldrig. Imorgon bitti ska jag upp vid halv 5, jag blir hämtad 05.50 och då ska lösögonfransar, glitter och allt vara på plats, håret vara fixat, lackkläderna nerpackade and so on and so on.

Nå, allt i sin ordning med packningen till Spanien. Nja, inte riktigt. Det är BARA det och BARA det och BARA det kvar.. Snart är det nog läge för mig att inse att många småsaker blir till en stor sak.. well well.

Sista natten i min säng, imorgon natt blir det inte i någon säng. Då blir det inget sova alls! Puh, jag kommer dö.

Btw, jag hittade mitt andra kamerabatteri. Så nu har jag 2 med mig! Och 9 GB minne till kameran som jag sk PROPPA MED BILDER!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Det ska bli så låååångt igen ska du se :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: