Till bloggens startsida

Life is ON !


Imorse var det ändå rätt okej väder...tills jag skulle börja gå till bussen, då öste det ner. Hm..vad ska vi ha gud till igentligen? xD  Btw . jag ser ju helt gråhårig ut på den där  bilden, men men det blir blekning snart :)  Och löshår ? kommentera vad du tkr  - thx


Haha kolla bilden hahaha jag är helt skelögd.  Japp - jag bjussar på den ;)
Hade i alla fall tur med cyklingen på väg hem från träningen, för direkt när jag kom in så började det häll-regna.
Måste säga att träningen var grymt najs. Yeyeye KSD - livet är igång !
Btw, träningen förde även med sig svullen/varm/öm hand.......
Missade även första idol-programmet för säsongen, men det kanske går att se på webben?
Jag har lärt mig 12 glosor på spanska idag, har 11 kvar nu tills på fredag, ska även läsa 10 sidor i historia boken (men det blir imårrn) och sen läsa en svenska novell (innan jag går och lägger mig) Puss jag är duktig, haha godnatt ffs !

Kommentarer
Postat av: Anna (:

viktoria om tralala:

aw du som var så fint i blond ! men brunt är standard på anna och snyggt :D <3



ja det blev brunt igen, känns mer jag liksom, fast jag måste säga att jag trivdes i blont :) men ska nog slänga i lite ljusa slingor iaf så hoppas det blir bra då! :P <3

Postat av: Sara

snyggiiiiing :D <3

Postat av: Therese

Första idol avsnittet för i år går att ladda ner på tankafett ;D Inget löshår Vickan, spara ut ditt egna hår istället, mycket finare och så känns det ju mycket bättre att kunna säga att det är äkta och inte fejk också ;)<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: