Till bloggens startsida

Uppsala

Klockan 5 på etermiddagen tog jag tåget från örebro-uppsala, time to go to Louise :D
Har tyvärr bara bilderna på nya mobilen (tack mamma och pappa) och jag har inte
installerat den i datorn än så de får vänta.
Louise har i alla fall ny lägenhet i Uppsala, en trea  (varav ett rum har hon en inneboende
i, Edward) Skit mysig lägenhet verkligen, jättehögt i tak och silvriga tapeter..
Jaa..så kvällen började med lite städning, sen vaknade vi rätt tidigt - då blev det
film mys (PS. i love you hette filmen, sjukt bra!)
Sen blev det lite sista städning innan mamma å pappa kom vid 11 och då blev
det pressentöppning för Louise, grattis på 22 års dagen förresten ;)
Av mig fick hon:
* Salt och peppar kvarn i rostfritt formade hjärtan.
* En stor väggklocka i glas och rostfritt (som jag själv gärna hade velat haft...)
* Rött nagellack (enligt önskelistan, ännu en till sak som jag gärna hade köpt till mig själv istället)
* Glas underlägg som var som ramar så att man trädde in foton i (ett måste när jag flyttar hemifrån)

Träningen i Örebro började klockan 4 på eftermiddagen, men det fanns inte en chans att jag skullehinna hem till den. Kom inte hem förän vid 11 på kvällen. Så de blev lite tissel å knåp innan jag hann gå och lägga mig, så fick typ bara sova 6 timmar inatt. Jaja, sjukt mysig helg har det varit i alla fall.

Fredag - Söndagen
Kunde inte ha blivit mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Lisa

liite segt att du måste godkänna kommentarerna :D men nu kommenterar jag iaf.

jag vill också ha egen lägenhet :(

Postat av: Emma

VICKAN DU FYLLER JU SNART. Nu har jag ett litet humm om vad du önskar dig :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: