Till bloggens startsida

Lördag kväll


På kvällen kom em björndal hit, hon hade med sig sitt löshår som jag prövade
Frågan är nu bara - ska jag ha löshår? Passar jag i det? Skulle jag orka? komentera

  
Emma Björndahl <3 Viktoria Nordenberg

http://gruppencitruz.blogg.se/
(vi har uppdaterat lite)

Vi började kvällen med att åka och hyra film, tre stycken blev det.
Sen hade vi spa mys nere i min källare, fotbad, solarium, ansiktsångmaskin,
manikyr, ansiktsmask o.s.v.

Sen lite senare började vi kolla på filmerna.
* Pojkar vill, killar kan!
   Det skulle tydligen vara en kommedi?! Men emma och
   jag förstog varken det roliga eller något av själva handlingen.
* The hills have eyes
 
  En skräckfilm som började mkt långsamt, en halv timma utan
   något som helst läskigt. Men sen började det komma mer och
   mer, men man blev snarare mer äcklad av monsterna än rädd. 
   Men helt okej film faktiskt....den var annorlunda haha!

Sen vid halv 2 somnade vi, vaknade sen idag (söndag) och började morgonen med
den tredje och sista filmen.
* Good luck Chuck
  
En film som var en typisk film, rolig, lite sorlig å så..bra helt enkelt.
   Bra det...vi sparade den sista filmen till sist helt enkelt!

Sen på dagen blev det lite slö och slapp, sen vid 4 blev det träning på säborg
till klockan 7, nu sitter jag här. Ska städa av lite av helg-stöket på mitt rum.
Varför får man alltid så stökigt på rummet på helgen?

Jaja...nu ska jag faktiskt kolla på kanal 6 "hål i väggen"

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för helgen älskling. Du är så jävla betydelsefull. Jag älskar dig. Nu får vi ta och ses oftare. Jag har alltid super kul med dig. En tävling utan dig är ingen rolig tävling <33

Postat av: Louise

Sexig! :P Särskilt med klet i facet...

Postat av: Viktoria

Ja em, tack för dygnet :)

Postat av: Viktoria

"klet i ansiktet" ANSIKTSMASK säger man på sjönhetsspårket louise!! haha <3

Postat av: karin

njae, jag tycker ditt hår är fint som det är, det finns ju risk att det ser fejk ut :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: