Till bloggens startsida

En sak som går före ALLT annat!

Hm, idag efter skolan drog jag till haga för att betala Ajax pengar för Håkan Hellström biljetten. Och nu är jag ännu mer taggad! Roligt att få träffa henne, det var ett himla bra tag sen nu faktiskt.

Sen åkte jag hem, tankade hem nya avsnittet av one tree hill som kom till USA igår på premiär. Mumsi! Och även fast jag har lite läxor, städning och packning så går faktiskt One tree hill före, så är det bara helt enkelt.


Idag i brevlådan låg skolfotografierna. USH säger jag! Haha, mina ensamfoton ser bedrövliga ut.
Btw, synd att det saknas typ 12 personer på klassfotot också....

Men nu back to work, börjar med att ränsa av rummet. Sen packa, sen sätta sig i lugn och ro och göra läxorna. Äntligen en dag utan träning! hahaha ;)

Och så en fråga, vad är bäst:
* Många småinlägg?
* Ett om dan som är lite längre?

Kommentarer
Postat av: Elin

både och , beror ju på vad du skriver om ;)

Postat av: Mamman

Ränsa stavas inte som du skriver - jag har ju sagt 1000 gånger att det heter rensa :)

Postat av: Anna (:

många småinlägg, lätt! :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: