Till bloggens startsida

2 in 1

2 in 1, aka "bloggade inte igår så jag skriver nu och både gårdagen och dagen"

Gårdagen, skolan...sen träning på markurells som faktiskt var både grymt kul och jobbigt.
Sen på kvällen hem till Sandra, kollade på "vem kan slå filip och fredrik" en stund, sen
lite idolklipp å så. Sen sovaa!

Dagen dåå..har varit i skolan. Väldigt skön dag, sovmorgon till 8.15 och slutade 14.45  :)
På svenskan hade vi lite musik-prat, och jag tror jag kom fram till att dagens låt är
Pac Ft Young Buck & Chamillionaire - Sleep

Nu ikväll blir det fira Emelie i vintrosa ;)  Kanske bloggar när jag kommer hem......

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag kom nyss på att jag bloggade ju inte i förrgår heller... :S

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: