Till bloggens startsida

Tjugondeoktober

Jag börjar väl inlägget PRECIS så som jag brukar skirva på måndagar:
Måndag och back to school..

Efter skolan gick jag med Sara på stan, vi skulle köpa chinos till mig  MEN DET VAR SLUT ÖVERALLT?!?!?!?!?! Så jag åkte ut till Marieberg, MEN DET VAR SLUT DÄR OCKSÅ?!?!?!?! Suuuur som jag blev var bara förnamnet, pga att jag och Sara köpte varsin tröja att ha till chinosarna, så nu har jag en sån tröja HELT UTAN ANLEDNING. Pffff,

Strax innan klockan 6 ringer Sandra och frågar om jag ska med på ÖSK matchen, och även fast jag har aaaalldeles för mycket att göra så tackar jag ja :) Haha. När ska jag hinna plugga till NO? Packa till England? Shoppa de sista inför England? Och sy klart kläderna till England? HEJA VICKAN, jaja..men Sandra har en dragningskraft som man inte kan motstå, haha matchen slutade i alla fall 3-1. Yees! Sen drog vi hem till Sandra en snabbis, sen nu är jag hemma, bloggar och har inget liv. Hmm..ska plugga lite fast klockan är mycket. Sovmorgon imorgon, taack!

Kommentarer
Postat av: Sara

lite surt med chinosarna ;/ hahaha <3

Postat av: Anonym

haha vickan, skit i chinosarna... Nästa sak som kommer är manchesterbyxor!!!! hahhah sant

Postat av: Elin

förra kommentaren var från mig så du itne undrar vem det var ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: