Till bloggens startsida

Tisdag a.k.a. tree in one - one tree hill

Ja, kan ju faktisk förklara vad jag menade med rubriken. Tree in one: Ja, en dag men hann umgås med tre personer efter skolan. One tree hill - tisdag vilket innebär att nya avsnitten kommit till thepiratebay.

Ja..så efter skolan åkte jag upp på stan och träffade Karin som flyttade till Örebro för några veckor sen, sen åkte vi till hennes nya lägenhet. Mysigt, en etta - typ vindsvåning.

Sen fick jag punka på cykeln :( så pappa fick komma och hämta mig,
sen lite senare på kvällen kom Sandra och sen Tormod.
Blev one tree hill tittande å så.

Imorgon är det onsdag *suck* veckan har bara börjat - men jag ska inte klaga,
det har varit en bra start!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: