Till bloggens startsida

England

ALLA BILDER ÄR KLICK-BARA OM NI VILL
SE DE I STÖRRE FORMAT!!!


TORSDAG
Sara och Emelie kommer till mig för att sova över eftersom att vi ska åka på natten till fredag,
men dom kom på på kvällen att de glömt flygbiljetterna hemma. Hahaha. Men de löste ju sig
i alla fall :) Jag och Sara var även på träning på kvällen, men våran tränare hade fått ryggskott
så de blev inte så mycket till träning men men..Klockan 10 på kvällen gick vi och la oss i alla fall.

FREDAG
Upp klockan halv 2 på natten, TRÖTTA! Åka till flygplatsen, vi kom dit vid 5. Klockan 6 fick vi reda
på att flyget var försenat så vi fick sitta och vänta till klockan 12. *suck*
  

Sen ÄNTLIGEN kunde vi
bestiga planet
  



Sen blev det buss i två timmar, på kortet kan man långt där borta se London!

Sen på kvällen när vi kom fram blev det lite stressigt, det var ju tävling redan på kvällen.
Men det slutade i alla fall med pokal för mig (6:a), Sara (5:a) och Emma (4:a)
  

LÖRDAG
  
   


SÖNDAG
Den bästa dagen utav de alla, då fick jag två STORA pokaler.
I Solo kom Therese D tvåa, jag trea, Emma fyra och Sara sexa.
Therese S och Emelie tävlade i en klass under oss och de kom 6:a och 7:a, grattis allihop!!
Jag och Therese tävlade i par också nu i helgen eftersom att Bella är i Thailand
(ps, grymt tråkigt att inte du kunde följa med) Men i alla fall, vi kom 3:a :D Sara och Emelie
kom 6:a och Emma och Johanna kom 1:a. Grattis! :D
   
  
  
  
  

MÅNDAG
Dagen då det är dags att åka hem :(
Men först tog vi en tripp till ett av världens största köp center, blue water.
  
  



Sen blev det flyg hem till Sverige igen efter att ha
shoppat för flera pund. Listar väl upp sen
vad jag shoppat i guess :)



Tre par örhängen, men
igentligen gillar jag inte de
längst ner men men..


Halsband med samma stil som örhängena
"by it, use it, bring it, fix it, trash it, trend it..."


Vit kofta, skön och snygg!


Tröja från min favoritaffär,
TOPSHOP!! <3


Köpte även en väska på topshop <3


Julklapp till Louise,
men här ser vi bara påsen..

Sen väl framme på flygplattsen hittade vi la senza
där vi köppte lite trosor också. Skitsöta!



HELGEN BLEV JU RIKTIGT LYCKAD!
JAG KOM HEM MED 3 STORA POKALER,
JAG ÅNGRAR INGENTING

<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Ångrar ingenting? Haha, vad har du gjort nu? Rökt på? Blivit med barn med en engelsman? Moahaha.. ;D Ser ju ut som du haft det hur bra som helst! Grym tjej! Jag vill veta vad jag får i julklapp!!! Söta tröjor, förresten! Pussa!

Postat av: Viktoria

Hahahahaha, va? Nej nej - typ att jag ångrar inte att jag åkte eller att jag handlade för mkt pengar osv. Hahahahahahaha. Puss <3

Postat av: Anonym

Tack för helgen, det har verkligen varit en minnesvärd helg, jag älskar dig <3

Postat av: annnnnnnnnnis

grattis till alla pokaler vickan! :) du är super duktig, och alla andra med såklart, jag har hållt tummarna för er hela helgen ;) + att jag tycker den där väskan från topshop var otroligt fin :) <33

Postat av: Sara

Tack för en helt oförglömlig resa ! <3

Postat av: S O L I N

Åh älskar väskan, hur mycket köpte du den för? :) pusss

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: