Till bloggens startsida

Mys torsdag


Idag slutade vi straxt efter 2, då gick jag Mira, Sara och Julia till deed och åt deras nacho tallrik, riktigt god är den! Vi satt där och mös och prattade ända till klockan 6, för då var vi tvugna att gå för Sara och jag skulle träna klockan 18.10. Hm. Sen kom jag hem från träningen vid åtta, åt lite och sen ringde bästa vän och frågade om vi skulle ta en promenadis. Självklart <3 Så de blev cykla och mötas på mitten sen ta en promenad på 1 och en halv timma, så de blev rätt långt. Vi han prata om allt möjligt och kom fram till alla möjliga beslut...aa.


Sara, Julia, Mira och Sandra - just nu är det ni som är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är guuuld ! <3

Postat av: emma

:( jag är inte bäst! :P <3

Postat av: JULIALALALA

<3<3<3<3

Postat av: Louise

Sandra det snyggot!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: