Till bloggens startsida

Inget har tidigare hindrat mig..

Som ni säkert läst tidigare på min blogg så ska jag ju flytta ner i källaren av vårat hus. Och ni ska veta att källaren har varit min stora skräck i typ hela mitt liv. Men det har inte hindrat mig, jag vill ju bo i källaren! "Blåmannen" där nere har också väckt mycket skräck. Men det har inte hindrat mig, jag vill ju bo i källaren! Att jag inte har några fönster och inte kan se vad det är för väder ute kanske kan vara ett problem. Men det har inte hindrat mig, jag vill ju bo i källaren! Men idag upptäckte jag någonting hemskt, det finns ingen teckning i källaren.

..men det kommer inte hindra mig, jag vill ju bo i källaren!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar, jag sökte på google, gick in på skvaller sidor som posh24 och people. Kollade också på lundlund osv :)

Postat av: KelocC

sv: Tack så mycke :)

Postat av: Mischka

hehe tack detsamma:)



snacka om att du försöker övertala dig själv om att bo i källaren! Skulle aldrig velat bo längst ner.. tänk dig på sommaren då alla kryp kommer in:S

Postat av: Martina

haha jaaa det verkar ju som att du vill bo i källaren... men... varför vill du bo i källaren? ;-)

Postat av: karen baren almighty ;)

hahahahahaahhahaahaha åååh vickan typiskt dej!! men faktiskt fett jobbigt utan teckning! :O pussar <333

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: