Till bloggens startsida

Har inte tid med detta..

..så detta inlägg blir lite tråkigt, men tänkte förklara min dag med några ord i alla fall: Hemma till halv tolv, sen skolan, sen tandläkaren (blev av med min tandställning - yes!), sen skolan en stund till, sen tyble (betalde gruppkläderna), stan (köpte foundation, sen på vägen  ut hittade jag en tröja som jag igentligen inte hade råd med men jag köpte den ändå), sen träning, sen bussen hem och telefon prat med emma och sandra, sen nu är jag hemma, har duschat, nu ska jag äta (har bara ätit frukost och min "bananlåda" idag haha, sedan börja med min spanskauppsats. Puss!

Kommentarer
Postat av: adde D:

måste tagga matte uppgiften oxå :D

Postat av: Viktoria

Den har jag redan gjort (igår) - sego! haha =)

Postat av: Louise

Hahahaha, blivit av med tandställningen? Haha, när använde du den senast liksom?! :P Hittade du den, förresten?

Postat av: Sara

hahahha, "bananlådan" ;D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: