Till bloggens startsida

Grym träning!

Idag var det träning på KSD med James Simsson, ojoj vilken kille! Han sprider värkligen energi och glädje. Det blev två pass, var tänkt att det bara skulle bli ett men de va så bra och kul så jag och Emma körde ett till.

Igår skaffade jag medlemsskap på bloggkoll, det är en sida som jag verkligen kan rekomendera. Där får man koll på alla bloggar som man vill läsa, men ser lätt vilka inlägg som är nya som man inte har läst än och dom som man redan har läst.... ja ni förstår säkert själva.

Sandra, jag kan ju även passa på att säga att dina vindruvor som du glömde här i förrgår är som russin just nu! Haha, japp så nu vet ni det - viktig information liksom?

Imorgon blir det fara till odensbacken för lillkusinen fyller år! Efter det in till örebro till träningen igen för så ska vi ta gruppfoto på alla som var med till england, yeeey.

Kommentarer
Postat av: johanna

simonsson*

han heter james simonsson ;) hihi

Postat av: Lisa

bloggkoll is the shit :D

Postat av: Lisa

svar: jag fick en inbjudan i ett mail från mtv :)

Postat av: Sara

James är så bäääst ! :D <3

Postat av: Sara

svar : hahah, jadu, jaghar försökt lite smått att öka antalet läsare men har än så länge inte nått ngn större framgång ;) hahaha ! :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: