Till bloggens startsida

Fredag kväll.

Adde hämtade mig och Sara, vi drog till Adam och körde guitar hero. Sen åkte Sara eftersom att hon skulle ha dansuppvisning och då kom Oskar istället, då blev det pingis haha och jag ägde! Sen så gick vi och kollade på Sara när hon dansade. Sen kom Sandra och Maja och mötte mig, tog bussen till stan vid halv 9 för vi skulle käka på pitchures - sen när vi beställde så fick vi reda på att vi inte fick vara där efter klockan nio *suck* så då gick vi runt hela stan och letade efter andra ställen att äta på - och det slutade med att det blev Jensens, helt okej! Sen blev det promenad hem till Sandra.

Tråkigt inlägg detta blev, ingen bild eller så...men det var en kul kväll i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: karro

du kunde ju inte träffa mig för att du skulle ha dansuppvisning ju?;s

Postat av: de hemliga fyllot i telen

du nämde inte mitt trevliga samtal när ni va på jensens :O hahahaahahaaaha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: