Till bloggens startsida

Brytdag

Godmorgon, sovmorgon idag för min del - så skönt! Sov ända till halv 8 (jag vet många tycker inte det är sovmorgon men i vanliga fall får jag ta bussen som går 07.13 ehmmifrån) Börjar skolan halv 10 idag, men eftersom att bussarna är så jäkla sega här från adolfsbergs så måste man ju åka typ en timma innan. Men men, som sagt..brytdag - idah har vi ändrat schema, så idag har vi först ett par timmars idrottlektion sen ska vi kolla på en film. Soft! Sen blir det kanske att dra till dead med kaffe och historialäxa?


Nu ska jag göra klart den här
bildenuppgiften tills idag,
det finns fortfarande lite
redigeringar kvar...


 


Kommentarer
Postat av: alexandra

visst! Jag är helkär:) Ha en bra dag! :) <3

Postat av: Mary

Tog mig evigheter att komma på vilka saker jag skulle skriva. Skulle kunna skriva mycket mer pinsamma saker men valde att inte göra det :) Klart du vågar du väljer ju själv vad du vill skriva :) Jag kan lägga till dig på min utmanarlista om du vill :)

Postat av: HAHAHHAHA

till dead ? död ? HAHAHAHAAHAHHAHAH

DEED annars :P hahahahahhahahahha

Postat av: elin

det är din mormor på bilden va? :)

Postat av: Charlotte

Sv; (Jag vet inte om det var du, men det stod viktorianordenber.blogg.se så jag la till ett g i slutet. Har du inte kommenterat i min blogg (Asså att det var ngn annan) kan du dissa denna kommentaren)

Haha ja visst är den gullig? ;D

Postat av: Louise

Men jösses! Det är ju mormor?!?!?!?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: