Till bloggens startsida

Bara måndag

Lovet är nu över och skolan har börjat igen, och jag känner mig redan skoltrött? *suck* Och det är bara måndag så det är 5 dagar kvar till helg. Men imorgon ska jag träffa vaggavännen - Karolina <3

Idag slutade vi rätt sent, 15.45. Efter skolan gick jag och köpte pälsen som jag bloggade om igår, sen blev det bussen hem. Sen lite peggball med Adde (vilka no-lifers vi är haha). Sen har jag gjort om Sandras blogg, den föörsta blogg jag någonsin har designat hahahahaha. Ful och paintad jag vet - men hon blev ju nöjd så. Haha pussgurka <3

Ikväll ska jag baara fortsätta att ta de lugnt, passa på att 
njuta av att vi fortfarande inte ha några läxor.

Btw, hittade chinos idag! Ska jag köpa?
Är lite osäker på om det är så bra att ha på vintern..
.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kommer chinosen från? Jag har beiga från Gina men de känns så hårda. Skulle vilja ha ett par sköna svarta. Puss!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: