Till bloggens startsida

Ännu mer shopping


Idag hade vi två timmars lunch, och vi tjejer hade ju igentligen tänkt
att plugga historia då - men vi gjorde det bara någon halvtimma sen
käkade sen blev det stan! Vi går in på Åhlens för att jag skulle köpa
torr shampo, men det slutade med att jag kom ut med ny halsduk och
två par nya vantar i stället. Halsduken ser nu ju på bilden (149kr)
och vantarna var vanliga fingervantar, ett par röda och ett par vita (99kr)
Det blev alltså inget torr shampo...idag!

Sen kom vi ut på våghustorget igen, och då hittade vi massa från
tullängen som sålde massa saker, mest fika...men mitt bland alla
sitter Erika Holm med massa sjalar omkring sig och hahahaha jaa,
så jag spådde mig hos henne för 10kr haha. Och enligt henne så
kommer det gå bra för mig när det gäller pengar. Goodie goodie!

Nu har jag precis kommit hem, satt över en timma på mattelektionen.
Haha - jag behövde allvarligt hjälp, men nu har jag fått det så nu
blir det säkert bättre. Nu ska jag börja med bilduppgiften (som jag har
sagt så många gånger förut att jag ska börja med) Men nu ska jag
verkigen det - för imorgon ska den vara inlämnad. Hihi.

Sen är det träning, sen sussaaa. Men jag kan nästan lova att
det blir ett inlägg innan dess. Haha Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

Nej eller alltså jag såg en bil på hennes blogg på Sandra Elvin. Så jag frågade om hon kände henne :) <3

Postat av: Therese

Sluta shoppa! Jag vill också! Haha :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: