Till bloggens startsida

Ääännu mer från bluebox

Man kan ju inte köpa allt, och jag ska säkert inte köpa någonting utav allt detta som jag bloggar om från bluebox just nu. Men det är roligt att titta - bara för skojs skull!

Röd/Svart klacksko som är en dörrstopp.
Om jag inte skulle inreda mitt nästa rum med
rosa och vitt så kanske det skulle bli en
investering på den.
99kr




Babysockor.
Om jag skulle ha en liten dotter så
skulle jag inte tveka att köpa dessa
söta strumpor till henne.
245kr



Ipod dekor.
Förra gången när jag tänkte köpa
sån här var i sommras och då hade
jag ju tappat bort min ipod. Men nu
har jag den så, varför inte?
Frågan är bara om det håller sig
om man har den i fickan och så..?
Rea 89kr, ord pris 125kr


Kommentarer
Postat av: Therese

Tackar <3

Postat av: Mamman

Jag har en liten dotter - ska köpa tossorna till henne....

Postat av: Elin

du det borde ju hålla för jag tror att är det inte ett skal? :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: