Till bloggens startsida

(8) Get low then pick up


Efterskolan blev det hem till Adde med Sara och plugga matte, va duktiga vi är! Men det är ju faktiskt prov imorgon så vi kanske inte är dom ända som pluggade men ändååå. Btw - fråga inte Sara och mig varför Addes gips just nu är guld glittrigt, vi har iiinte gjort någonting *host* haha. Heja heja, bara några veckor kvar med glitterarmen :D haha

Sen drog jag och Sara upp på stan en jättesnabbis innan träningen började, hon köpte ny foundation och jag köpte ny mascara. Varför gjorde jag det? Impullsköp, jag behöver inte mascara än ju, däremot behöver jag ny foundation. Så jag var ju inte såå bright som köpte upp mascara för foundation pengarna men men. Jag köpte loreal double extension beauty tube mascara och jag vill gratta den mascaran alltså, den är så bra - den har lyckats hålla kvar mig år ut och år in som kund, har haft exakt samma märke sedan jag var typ 12 år. Älskar den! Nu är det bara att hoppas på att foundationen inte tar slut denna månad, för den är svinis dyr, 250kr - när man väl börjat använda make up stores foundation så duger ingen annan. Japp så är det!

På träningen i alla fall..vi fick de nya byxorna som vi beställde för några veckor sedan. Svarta med röd text på, asstora - skönt och coolt. Btw, rubriken är en del av textremsan av låten som vi dansar till på funkjazzen - älskar den!

Nu är jag själv @ home, ska nog duscha sen bara ta't lugnt, sen sova - så att jag är pigg imorgon på provet.

iCiao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag sprang rakt på en till julklapp till dig idag! :P Älsko!

Postat av: emma

svar: haha, dräkten är mycket snyggare på :)

Postat av: emma

svar: haha, dräkten är mycket snyggare på :)<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: