Till bloggens startsida

Your the inspiration

Jaa, nu blogg då. Det var ett tag sen man bloggade sist - men det är kul!
Dessa små gossar har varit min insperation till att skaffa blogg igen:
www.hemmahoselin.blogg.se (elin, nära vän - mkt snygg blogg måste jag säga!! hjälpa mig med min? kika även hennes shopblogg, samma adress men med "/shop" på slutet.)
www.louisen.blogg.se (syster min <3 skriver ironiskt på ett allvarligt sätt, tkr jag är bra - livet ska inte vara
allt för seriöst haha)  


You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring felling to my life
You're the inspiration

(chicago - you're the inspiraton) mkt gammal låt men jag
tyckte att den kanske kunde passa till detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, visst jag hjälper dig, men då måste du ha kvar din blogg hehe ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: