Till bloggens startsida

www.bluebox.se

Förra veckan hittade jag den coola sidan www.coolstuff.se
och denna vecka hittade jag en liknande sida: www.bluebox.se

Nu är det ju tyvärr så att min ipod är borta, men hittar jag inte den på ett tag nu
så måste jag köpa en ny för jag klarar mig inte längre utan den.
Så här är lite fräcka uppiffningar till den... 125:-



 
Åh, den ser så mysig ut - med igentligen så vet jag inte riktigt när
jag skulle sitta i den. Pengarna är inte heller så mysiga heller. 1995:-



Hetare muffinsformar kan man faktiskt inte hitta
än denna! Tycker dessutom att den är lite äckta
Louise! <3 Hahaha.. 45:-



Så retro! Så cool, ujuj. 69:-


Kommentarer
Postat av: Elin

säg till om du ska beställa därifrån :P jag älskar den sidan! :D

Postat av: Evelina

ursnygga iPods! och de där muffinsformarna skulle defintivt inte vara så tokigt att ha!:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: