Till bloggens startsida

Rix FM

Japp, ikväll var det RIX fm - va där med Jocke å Tormod, å så träffade man ju massa annat folk där också :) Började med att vi kom på att vi inte ätit sedan lunch så vi drog in på grillen vid järntorget, men jag fick typ inte i mig något för de va så jäkla varmt ute å då blir man inge hungrig. Btw, sen blev det stortorget och checka artisterna och träffa lite annat folk ' Sen efter de drog vi hem till Tormods syrra, sen tillbaka till stan och när vi väl bestämde oss för att vi skulle åka hem (skulle ju upp nästa morgon klockan 06.00) så stog vi å pratade på järntorget i lite mer än en timma. Good jobb liksom, å jag fick en kotte i huvudet och fågelbajs på armen!! Fy va äckligt det var, hahaha och ingen ville torka bort det hahahaha så då kom någon annan å gjorde det. hahahahaha tack! xD

Kommentarer
Postat av: xP

Fågelbajs betydde ju tur elr hur var det? xD

Postat av: vickan

jooo, xD hahahahahaha sant - men jag skulle

heldre skippat vitt klet rinna ner för armen

i detta fall..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: