Till bloggens startsida

La baguette

Satt här på jobbet och funderade på vad jag skulle käka för lunch idag..sen fick jag den goda la baguette smaken i tanken. Japp - så jag fick med mig Sofia till la baguette och köpte varsin kyklingsallad - GOTT! :)  Men nu kommer man gå och lukta la baguette ett tag, det är någonting man får räkna med helt enkelt när man har ätit där..men det får det faktiskt vara värt.

Sitter här och kollar på vad en ny ipod kostar också - jag vill ju ha en EXAKT sådan som jag hade ju! Köpte den för mer än ett år sen och det har iinte hänt mycket på priset alls, :O så jag vettifasen hur jag ska göra. (min är ju borta) OCH DET FINNS INGENSTANNS, HAR LETAT ÖVERALLT! min kära ipod "/ <3 kom fram! jag har ju massa ny bra musik till dig !

Psst, nu dessa två veckor kanske jag kommer att vara rätt aktiv med min blogg - det är på grund utav att jag jobbar och sitter med den när jag inte har så mycket att göra. Men sen när jobbperioden är slut då ska jag njuta av de två sista veckorna av sommarlovet! Så....förvänta er inte en sådan här uppdaterad blogg i höst, men jag ska göra vad jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Elin

joo, fortstätt så här :) uppdaterad blogg = YÄÄÄJ! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: