Till bloggens startsida

Beställd!

Nu har jag äntligen bestämmt mig för
vilken  TV jag skulle köpa, var 
länge inne på en 37" för 5990:-
Men ångrade mig sedan och började
fundera på en 32" istället.
Men tillslut blev det denna -->

Samsung LCD tv, 40 "

I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE ! <3

Beställde den nyss, så jag
får hem den om några dagar...






Puss på't




Hur glad som helst över att äntligen få TV:n, finns bara ett litet "problem", 
det är att hela sommarjobb slanten går åt till den. Men det är så jäklva värt det! Hihiiiiiii '


Kommentarer
Postat av: MAdde

Snygg

Postat av: Denice

snygg =)

kika gärna in på min och min väns blogg där vi skriver om lite allt möjligt: kläder, tips&råd m.m.

ha en bra dag!

Postat av: MAdde

Hittade den på ett vykort, och sedan målad ejag upp den på 1x1 meters duk :) Behövde en tavla över soffan....hihi

Postat av: MAdde

JObbar som väktare på heltid nu fram till 31 oktober men emellanåt är jag bilstuvare ute i hamnen och lastar/lossar nya bilar från fartyg

Postat av: Elin

Filmkväll snart ^^?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: