Till bloggens startsida

14.20

Hade tid hos tandläkaren klockan 14.00, nu är klockan 14.20 och jag är
redan tillbaka på jobbet. Skönt när det går fort :)

Hm, efter jobbet ska jag hem och lyssna på musik, det har jag inte haft
tid med de senaste dagarna känns det som. I vanliga fall lyssnar jag ju
på musik i stort sätt dygnet runt men men Känner en saknad av det nu så......

Imorgon kväll blir det citruzkväll hemma hos mig, myyyyys på det va '
De blir grill, poolbad (och film?)


Btw, jag skulle ju igentligen installera om min dator hemma för ett tag sen,
så jag började ta bort limewire och sånt, men sen installerade jag aldrig
om datorn - så nu har jag inget limewire  - kanske ska fixa det sen?

Finns inget vettigt att skriva om, finns heller inget vettigt att
göra på jobbet för tillfället. Då blir bloggen offret, hihi '

Puce, C ya '
// Vickan


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: