Till bloggens startsida

Tolfte luckan

Haha, sandra och jag igår, en "helt vanlig" msn kväll (båda var nog mycket trötta):
Sandra:
Jaja, godnatt. Vi ses imorgon! :) <3
Vickan: Ååh, neej :'( (L)
Sandra: Vad är det? :S
Vickan: Jag dör! :'( Buhuuu.. (L)
Sandra: Vem har skrivit vad till dig?
Vickan: Duuuu :'( (L) Hahahahahah!
Sandra: Oj då? :S
Vickan: Hahaha, eller asså...haha nä - vänta
jag måste mara torka några tårar först haha
jag ser inte vad jag skriver. Vänta sandra haha <3
Sandra: Haha, nu fattar jag ingenting! Haha <3
Vickan: Helt sjukt! Helt sjukt, vad händer? :S Jag satt ju här
på msn, helt plötsligt fick jag värsta känslan som om att jag
satt här och att det var tre år sedan och vi precis hade lärt
känna varandra, och sen kändes som det i några sekunder,
och sen vips så hoppade det tillbaka som vanligt igen och så vips
så kom det massa tårar. Hahaha, vad händer liksom? :S Hahaha <3
Sandra: Hahahahaha, men sluuta, nu gråter ju jag också <3 Hahahaha


Cypern, en vecka som vi aldrig kommer att glömma!


Och skolavslutningen of gumaelius 08 <3

Finns nog inget mer att skriva idag?
Ikväll ska jag träffa sandra, vi ska bara ta det lugnt.
Vara barnvakter åt lill ludde - och kika idol såklart!

Imorgon är det x-mas cup och Emma och jag ska
vara dommarflickor!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: