Till bloggens startsida

Tjugonde luckan

Lördag - lov - kan det bli så mycket bättre?

09.43
Eftersom att det inte blev något särskilld sen kväll igår så
somnade jag rätt tidigt. Så jag kom även upp nu ganska tidigt.

Gårdagens bild,













12.07
Sitter just nu och
pratar med morfar på msn.
Mormor och morfar är i
Thailand och ska vara
borta i ett par månader till.
Kommer sakna som över jul,
men det är roligt att höra att dom har det bra i alla fall.        ♥
Bilder från 2007

16.07 Jag känner mig faktiskt lite halft sjuker idag :S Tung i huvudet,
ont överallt, trött framför allt! Blir faktiskt en lugnt kväll hemma,
ska även passa på att fixa det sista inför jul.

Lite tidigare idag var Julia och jag på
Lager 157 och lämnade in varsit CV,
vi vill ha extra arbete, cash!

Ikväll blir det sushi, fy damn it va gott det ska bli!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha skitsvårt, fick göra om det för första brände jag :$ haha :D

Postat av: Karin

Hej! Vill du vinna ett par röda glittrande ballerinaskor till nyårsafton?

På min blogg lottar jag ut två par skor.

Och du har också chansen att vinna en cool jacka.

Checka in länken för att tävla:

http://citronmellis.blogg.se/?tmp=20113949

Lycka till! Å God JUL!

Postat av: Mona

Bra blogg & snygg design :)

Postat av: Mona

Ja haha, det är en av mina intressen ;P

Postat av: Jenny ♥

Tack så mycket =) Japp det är jag som gör dom, om du går in på kategorin NailArt på min blogg så finns där fler naglar som jag har lagt ut =)



http://yannii.blogg.se/category/nail-art.html



kram

Postat av: linda

sv: tack så hemskt mycket :)

Postat av: Marcus

Tjabba ;) HAHAHAHA

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: