Till bloggens startsida

Söndag = trött = kort inlägg..

Här har ni en bild på tacopajen som
Louise och Artin gjorde i går.
Den var riktigt god, så den funkade
prima till Louise och min frukost
imårse klockan 12!
..och nej, det är inte svarta oliver,
det är brända plommontomater!


Idag åkte jag hem till Örebro igen efter 3 dagar i Uppsala. Det var varit 3 jättehärliga dagar med mycket shopping och lite sova. Så nu är jag riktigt trött, det blir nog sova rätt tidigt ikväll.


Nu på kvällen när jag kom hem har jag varit ute på promenadis genom Adolfsberg med Karin, har inte träffat några av mina vänner på flera dagar nu..så det behövdes en liten pratstund. Pratade även i telefon hela tågresan hem.

♣ Ciao

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: