Till bloggens startsida

Sjuttonde luckan

♥ Klockan som jag köpte igår,  vist är den 100% mig?

Klockan är köpt på klockaffären på krämaren, vet inte
riktigt vad den heter men den ligger mitt emot MQ i alla fall.
På bilden ser ni även halsbandet som jag köpte igår,
det kommer från HM. Hittade även min kära träningsoveralls
jacka igår på HM, sjuuukt mysig och snygg är den, MEN fanns
bara i storlek 34. *SUCK* Såå det blev inget köp..

Idag var det sista rikiga skoldagen innan jul, även naturkunskapsprov. Jag pluggade hela kvällen igår kändes det som, tillsammans med ett glas kaffe med skummad mjölk och kanel. Meen eftersom att jag skummade för hand så gick det inte så bra. Haha, Imorgon är det bara en lektion, vollybollsturnering. Fett kuul kommer det att bli. Btw, nu ska ni få höra haha - i går hade vi faktiskt pingisturnering i klassen och då körde jag bl.a mot Sebastian som är distrikts 2:a i tennis och han vann pingisen också, men när jag körde mot honom så vann han faktiskt bara med 15-13. Höhöhö, stolt vickan här ya!

På lunchen blev det la baguette med Johan, Sandra och Alexander. Gotti! :)

Idag hade alla med sig fika till spanskalektionen, mysigt. Och tidigare i veckan fick vi skicka mejl till spanjorerna som vi ska bo hos på språkresan som är snart om några månader, haha - jag kommer dö av nervositet. Jag kan ju typ ingen spanska ju?! Haha, (8) allting kommer lösas och bli bättre igen om du ha pengar i fickan.."

Och nu ska jag även föra med mig lite av min ilska till er: för lite drygt en vecka sedan mailade jag in ett CV till VM media (ett företag där man är telefonförsäljare, de anstället många gymnasie elever). Och idag ringde de mig, hade tyvärr inte mobilen på mig just då men jag ringde upp dem då istället. Då blev dom glada att jag ringde och de hade sett mitt cv och tyckte det verkade jättebra och ville ha mig provanställd redan nu i veckan. Så jag fick en tid och de frågade lite till och så var allt bra. Men sen, precis när vi typ skulle avsluta samtalet så frågar hon mig hur gammal jag var. "Jag är 16 år" svarade jag då, jahaa - vad synd. Man måste tyvärr vara 18 i bästa fall 17 år för det här jobbet.........ush vad arg jag var då! Jag var ju såååå nära på att få ett jobb ju!


♥ Efter skolan mötte jag Karro på stan, vi drog hem till mig och kikade på love actually och sen massa guitarhero spelande såklart.
På fredag är det ju match mot adde och han ska ha tillbaka det.. "/ Men jag har önskat mig det i julklapp så kanske att jag kan spela efter jul. Vad händer mer på fredag då? Bleka håret - ÄNTLIGEN!   Efter det blir det kika Saw 4 med Sara och adde. Sen på kvällen ska jag ta det lungt. Vad ska nii göra?

Kommentarer
Postat av: karin

asfin klocka! :) <3

Postat av: Louise

Superfin klocka! Haha, det halsbandet har jag också! Men hur fick du råd att shoppa fröken? Grr! Du hade ju inga pengar!

Postat av: juliuuul

HAHHA VICKAN. DIN MIN NÄR DU SÅG DEN LILA PLYSCH XD

HAHAHHAH :D <3 för härlig!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: