Till bloggens startsida

Sjunde luckan

08.39 Vad gör jag uppe såhär tidigt liksom? Jag kunde inte sova..skumt "/

16.03 Nu kanske det är dags att ta av sig pyjamasen och sätta på sig kläder? Ja...tror nog det, för snart ska jag ut och ta en promenadis med Karin sen blir det filmmys :) <3

Fick just ett roligt sms från Sandra haha "Åh du jag har snart lika långa naglar som du eller inte i närheten men nästan"
Hahahaha Puss på dig unge, <3
 

Jag har hållit på nästan hela dagen med mitt historia arbete, men nu är det äntligen klart!

20.44 Å vilket bra avslut på helgen. Det blev filmmys med varm choklad, pepparkaka och mandarin hemma hos Karin. OOOCH imorgon är det sovmorgon. <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Godmorgon :) Idag firar vi sångerskan Marie Picasso. Det är idag ett år sedan hon vann Idol 2007. Kika in på min blogg och säg grattis vettja!



http://mariiepicasso.blogg.se/

Postat av: Therese

haha, jo jag vet han är kung! :D

Postat av: karre här ;)

fyyy farao! :O HAHAHHAAAA

aaah minnesvärd kväll, myysigt värre men den där mandarinen va ja ju inte så high på precis... haha bäst är du<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: