Till bloggens startsida

Sjätte luckan

Godermorgon, igår kväll gick
jag och la mig grymt tidigt!
Jag tror jag sov redan vid
halv elva, somnade som en
liten get. Haha, men nu
måste jag gå och packa
väskan, idag är det tävling!
Min fot är inte grön/blå längre,
det är ju bra! ..men den gör
fortfarande ont. Men men,
vi får hoppas på det bästa.
Det är ju min sista tävling
för i år eftersom att jag inte
ska tävla nästa helg - jag
ska vara dommarflicka istället
(emma också, och vi kom på att
vi kommer ju vara med på tv hehe BALLT). Puss och kram, nu ska jag sminka mig och så..
Önska mig lycka till! Jag ska för fan ta pallen och prick idag tkr jag!


Nu har jag kommit hem från tävlingen, vilken toppendag det blev! Jag kom på pallen som jag sa att jag skulle göra, men tyvärr bara en tredjeplats - men jag är nöjd ändå. Jag fick ju prick! :) Therese kom också trea, men hon tävlar ju i den lägre klassen. Sara tävlade i min klass men hon kom på delad tionde plats, helt skumt för hon var jätteduktig! Det faktiskt inga andra på pallen denna tävling från oss tjejer. Jo förresten Therese och deras grupp kom på pallen på deras första tävling - grattis!


Nu ska jag åka till mormor och morfar för inatt åker dom till Thailand!

Känns bra att ha en prick nu, nu är det bara att ta prick
nästa tävling också för då är jag uppe i nästa klass. Tagga!


Kommentarer
Postat av: adde D:

grattis viktoria haha :P

Postat av: Sara

grattis ! :D <3

Måste säga att jag är lite avundsjuk, och att jag fortfarande är arg på domarna ! hahhaha ;D för jag kollade ju på filmen när jag kom hem, och jagvar bättre än många (?) men nej, det tyckte tydligen inte domarna :S hahah, aja, nu är iaf mitt singeltävlande slut ! ;D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: