Till bloggens startsida

Sextonde luckan


Ny dag med nya krafter!

Jag pratade med käraste vännen igår, Sandra. Haha - hon tjatade på mig i över en timma att jag skulle följa med henne och käka pizza. Men eftersom att min cykel är inlämnad så kunde jag ju inte komma dit. Så tillslut åker hon iväg i sin ensamhet och handlar pizza med sig hem. Men med mig i luren hela tiden. När hon cyklar hem:
Vickan: Blablabla (babblar på om allt möjligt)
Snadra: Hahahahahahaha!!
Vickan: Vadå? Vad händer? Vad är det som är så kul? Haha!
Sandra: Haha, jag tappade pizz........*klick* (det läggs på)
♥ Hahahahahahahahahahahahahahahaha, ett gott skratt förlänger livet - right?

Min nya tävlingsdräkt kom igår, men jag kan inte använda den förän tidigast någon gång efter februari - så nu får vi verkligen hoppas på en till prick! Damt it annars '

Drack saffrans te med mummi igår. Det är så fruktansvärt gott! Det är något som alla borde beställa hem såhär vid jultider ;)

Idag hade vi lång rast innan idrotten, så jag Mira, Julia och Sara drog upp på stan en snabbis. Jag köpte en klocka (skitfin tkr jag) och ett halsband. Mira köpte 2 koftor. Bild på klockan kommer imorgon, såklart!

Men men, idag är det tisdag - prov imorgon alltså. Naturkunskap plugg hela kvällen lång! Och nu vill jag även passa på att tacka Mira som delade med sig av sitt träningshäfte inför provet. Och tack till Mira och Julia för underhållning i omklädningsrummet förut när ni provade Saras par-disco dräkt hahahaha! ♣

Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.


Kommentarer
Postat av: Mira

Tungt av mig! :D och sedan det fiiiina häftet jag skrev till halv tolv igår! Woooooow, *en kör av beundran till mig!



haha pusspuss för att ni dansar! <333

Postat av: Juliaaaaaajooo

Klockan var skiitsnygg! :D

HAHAH, dräkten var ju för fin på oss ;) <3

Postat av: andreas

aa häftet var väldigt bra faktiskt :D haha



de var inge bra att du sa att jag skulle kolla på din blogg för nu blev jag sugen på pizzza :(

Postat av: Therese

Vi fick vi fick vi fick :D

Postat av: Louise

Jag vill ha en bild på dräkten! Pronto!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: