Till bloggens startsida

Femtonde luckan


Haha, min fader alltså..han ränsade ut sitt
kontorsrum igår. I flera år har det sett
ut som ett bombnedslag där inne,
bara massa inkastade sladdar och
andra teknikprylar. Men som sagt,
igår städade han. Han hade ett helt
rum förut med sånna prylar, men nu
ska han försöka få in allt i en enda
garderob. Haha - lycka till!
Hahaha!   ♥

---------->
Bilden är från Cypern resan i
början av sommaren med
mamma, pappa och Sandra.
En mycket värd resa som jag
aldrig kommer att glömma!
Och jag tycker bilden är
klockren dessutom, haha..


Julradion blir det ju en hel del av såhär års, men man tröttnar även på det. Så just nu blir det lite av Peter Jöbaks nya Julskiva. Sämre än förväntan faktiskt! Men det fanns en låt som fastnade för mig. "decembernatt" En låt som är omgjord från "halleluja".

nu råder lugn och julefrid, snart nog tar nåt annat vid
men här får morgondagens skuggor inte ruva.
och sjunger kanske nån för mig och kanske sjunger nån för dig
ett sprucket men ett hoppfullt Halleluja.

Tyvärr funkar inte mitt HMTL så jag kan bara lägga upp en rutten länk,
men låten är i alla fall mysig. Värd att lyssna på!
Decembernatt - Peter Jöback



 


Kommentarer
Postat av: Therese

jag va söt, klaga inte ahhahah

Postat av: Therese

Så sjukt söta, jag tror jag smäller av. Herregud henne vill jag adoptera!

Postat av: Louise

Gulliga du, lyssnar nu!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: