Till bloggens startsida

Åttonde luckan

En favorit i repris:
När jag var liten hade jag målat på våran pelare i våran entré, jag hade
skrivit "Viktoria". Så efter några dagar får mamma syn på det och frågar mig:
- Viktoria, varför har du målat på väggen?
- Nej, det är inte jag som gjort det..
- Jo, men det ser jag ju. Det står ju viktoria.
Jag går iväg och mummlar för mig själv:
- Hmm, jag skulle ha skrivit mamma!

Btw, kan ni tänka er att mitt hår såg ut såhär för ett halvår sedan?
Hahahahaha - herregud! Hahahahahaha Det är ju för fan pinsamt!


18.07 Har varin på stan idag med pärlan,
det inhandlades en röd tubtopp och ett par örhängen.

Jadu emma, det här med julklappar är inte lätt. right? <3

19.10 Hahahaha! Nu ringde Olle igen - han ringer typ en gång i veckan. "Hej det är Olle från direktreklam, jag tänkte bara fråga om ni har fått sibas reklamblad i helgen?" Hahahahahaha!



Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah, Vickan du är för gullig ! "jag skulle ha skrivit mamma istället ... " hahhaha ;D<3

Postat av: Louise

Jag skrattar så jag gråter!

Postat av: karinkarin :D

HHAHAHAHAHAHAHA alltså igelkottsfrisyren IN MY HEART!<3<3<3 ;)

Postat av: Therese

Ditt stubb vickan! STUBB ftw! haha :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: