Till bloggens startsida

The butterfly day

Nu denna vecka gäller det verkligen att njuta av de
små sovmornarna som man har, nästa vecka börjar
riktiga schemat där vi börjar runt 8 på morgonen.
Hm, så är det.

Lunchen var lång så jag, Sara och två till från
klassen (Mira och Julia) drog och köpte block och så.
Sen klockan ett började våran första riktiga lektion
Rudbeck, vi alla var till och med lite peppade på
det haha. Datakunskap var det. Lektionen efter var
matte....men matteläraren var sjuk så istället för att
sluta halv fyra slutade vi strax efter 2. Sköönt!


När jag efter skolan stog och väntade på bussen så kom
Hanna Lindén, det var väldigt länge sen man träffade henne och eftersom att hon
också bor i AD skulle vi på samma buss. Så vi pratade lite å så, :) Hm, dagen har varit mer än lyckad.

Eftersom att skolan/dragit inte har dragit igång ordentligt än heller så antar jag att jag ska passa på att chilla nu efter skolan, så nu blir det kika på ett/några avsnitt av prison break, sen kika i IKEA katalogen som kom idag. Yey '

Och glöm inte att även fast skolan börjat så är inte livet slut...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: