Till bloggens startsida

Långdag..

Skoldagen var lång, tro mej!
Vi slutade 16.40 *pust*

Efter skolan blev de la baguette med
Jocke och Tormod. Haha mkt skratt
efter en lång tråkig skoldag.
Tur att Sara, Mira och Julia
gör mina timmar på rudbeck roligare :)

Imorgon är det första läxförhöret på
rudbeck, har pluggat på lite nu på kvällen
vad jag ska skriva om så det blir nog bra!
Sara och jag ska göra det sista
imorgon på lång-lunchen.
Sååå skönt för nu slipper jag ha
dåligt samvete för att jag sitter och
bloggar nu....






C ya '


Kommentarer
Postat av: Sara

hahhah, din o min humor idag på matten alltså ! jag trodde jag skulle dö av skratt eller ngt :') hahahha, skrattade till o med när han sa "änkan ska det vara, inte ankan " hahhaha :')

så guuuld att ha dig, Mira o Julia i min klass (y) :)

<3

Postat av: Anonym

detsamma sara :) <3

Postat av: Julia

Läxförhör? :O Hoppas att du menar uppsatsen annar är jag död ^^ <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: