Till bloggens startsida

04.57

Gick och la mig vid 12 för att jag skulle orka upp imorgon så inte hela förmiddagen skulle gå åt till att sova, ...men kunde inte sova! Vet inte riktigt när jag somnade men sista gången jag tittade på klockan stod den på 04.57. Uff - jag vaknade nu skapligt tidigt i alla fall. Hmmmmmmmm .-

Sen kommer Sara och gör min dag ljusare :) Vi ska skita i att det regnar och blåser, vi ska bada i alla fall (vi ska nämligen prova att stoppa kameran i en genomskinlig plastpåse, för då kan man ju ta kort under vattnet) Jupp, ljushuvud som jag är (i) hihi ' Vi ska även kika på film, step up 2 !

Ikväll ska jag packa för imorgon drar det iväg till Smögen igen, sista dagarna innan skolan början..


Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, kameran i plastpåse (y) bara det inte läcker ... ;) hahahah :D <3

Postat av: viktoria

nesh nesh, man får ha påsöppningen uppåt :) <3

Postat av: Anna (:

och jag som tyckte jag somnade sent ojoj, jag somna vid tre och gick upp halv tio. haha jag får väll sluta tycka synd om lilla mig då ;P <3

Postat av: viktoria

HAHA :) vi kan ju tycka lite synd om varandra..för nu vet vi ju båda hur jobbigt det är haha ' <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: